sunnuntai 22. kesäkuuta 2014

"Sinut on haastettu"

Meille lankesi taas haaste, kiitos Kolmen kopla-blogin

Haasteen tarkoituksena on löytää uusia blogeja ja auttaa huomaamaan heitä, joilla on alle 200 lukijaa.
1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää täydentää 11 haastajan aloittamaa lausetta.
3. Haastetun pitää keksiä 11 lauseen alkua uusille haastetuille.
4. Sitten tulee valita 11 6 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun tulee kertoa kenet olet haastanut.

11 faktaa minusta:
1. Meillä ei ole aina ollut koiraa.
2. Tulevaisuuden ammatti on eläinlääkäri.
3. Olen kiinnostunut koirahieronnasta.
4. Olen käynyt lukion.
5. Pidän opiskelusta
6. Olen kova lukemaan kirjoja (myös tietokirjoja)
7. Olen nopea innostumaan asioista ja toteuttamaan niitä, miettimättä seurauksia
8. Tykkään käsillä tekemisestä
9. Tällä hetkellä on menossa Tee-se-itse-kausi, eli haluan tehdä ja kokeilla kaikenlaista itse
10. Olen kova jännittämään
11. Olen perfektionisti tietyissä asioissa

Haastajan lauseet:
1. Eniten odotan kesältä... lämpöä ja mökkeilyä
2. Kolme asiaa/esinettä/henkilöä, jota ilman en pärjäisi... ovat läheiset, auto ja raha
3. 10 vuoden päästä olen... toivottavasti saanut ammatin ja työpaikan.
4. Haluaisin... kokeilla koirilleni raakaruokintaa

5. Lempikoirarotuni on...tällä hetkellä belgianpaimenkoira
6. Rotu, jonka edustajaa en voisi kuvitella omistavani... on chihuahua, sen pienen kokonsa vuoksi
7. Olen aina halunnut... perehtyä minua kiinnostaviin asioihin kunnolla

8. Pienenä minä... kinusin usein lemmikkiä sitä saamatta
9. Toiveammattini on... eläinlääkäri/ihmislääkäri
10. Tulevaisuudessa haluan... matkustella paljon ympäri maailmaa
11. Tavoitteeni ensivuodelle ovat... vielä hämärän peitossa.


11 lauseen alkua haastetuille
1. Toivon...
2. Lemmikkini on parhaimmillaan kun...
3. Haluaisin harrastaa...
4. Pelkään...
5. Ärsyttävintä lemmikissäni on...
6. Tärkein asia elämässäni on...
7. Haluaisin muuttaa...
8. Toiveammattini on...
9. Olen...
10. Lempieläimeni on...
11. Ostaisin 1000 eurolla...

Haastan
1. Asta ja Sissi

2. Pinserimäistä

3. TassuMaailma

4. Maailman Laidalla

5. Bostoninterrieri Domi

6. Cara & Isla

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti