maanantai 7. joulukuuta 2015

7. luukku, Tiesitkö että...

Jouluotsikko

Tässä teille pieni tietoisku minusta. Jotkin asiat ovat voineet tulla blogin historian aikana esille, mutta toivottavasti ei kaikki.

     ... asun vielä kotona?
     ... minulla on pikkusisko?
     ... vanhempani ovat eronneet?
     ... sain ensimmäisen koiran vasta 15-vuotiaana?
     ... olen harrastanut tanssia?
     ... pidän opiskelusta ja käyn mielelläni koulussa?
     ... rakastan ruuanlaittoa ja käsitöitä?
     ... teen paljon käsitöitä ja askartelen esim. lahjaksi?
_MG_1562_
     ... luen paljon kirjoja?
     ... olen ylioppilas?
     ... olen valmistunut lähihoitajaksi?
     ... toiveammattini on eläinlääkäri?
     ... olen kova jännittämään?
     ... stressaan tekemättömiä asioita, mutta en kuitenkaan saa niitä tehdyiksi?
     ... olen ollut kuvaamataidon luokalla?
     ... koirien valokuvaaminen on lähellä sydäntä?
     ... mietin blogia päivittäin?
_MG_1596_
     ... olen ollut nuorena suuri hevoshullu ja heppatyttö
     ... haaveilen muuttavani ulkomaille?
     ... omaan huonon kielipään?
     ... pidän kantri-musiikista?
     ... pidän sairaalasarjoista, kuten Holby cityn sairaala ja Greyn anatomia?
     ... koirani ovat kodinvaihtajia?
     ... herään yöllä herkästi esim. jos koirat näkevät unta?
     ... Tahvo nukkuu mahdollisimman lähellä minua?

Opitko jotain uutta minusta?

2 kommenttia:

  1. Ainakin tuo oli uutta, että asut vielä kotona :)

    VastaaPoista
  2. Paljon uusia juttuja mulle, lähes kaikki oikeastaan :D Hyödyllinen ja kiva postaus!

    VastaaPoista